Justin i tyska BRAVO reportage nr 1

okej, de här visste ni nog inte om mig, stine, men min pappas släkthalva bor i tyskland så farmor brukar skicka den tyska skvaller tidningen BRAVO till mig då och då :) de här är senaste och jag fick den cirka igår. så jag lägger upp lite bilder från tidningen och översätter åt er :)

hela uppslaget
"så "rippade" han sin största fiende"
det står bara om då han gav tillbaka mot en stalker som hackade justin bästaväns konto ;)
de har ni säkert läst om förut. "hackern" hackade ryans konto för att få tag i justins nummer. när han kom in letade han igenom twittern tills han hittade nummret, sedan postade han några tweets på bland annat ryans ex flickväns twitter.. elekt! när han hade fått tag i justins nummer började han bombadera justin med sms och samtal. han hotade honom till och med med orden "om inte jag får gratis biljetter till din konsert hackar jag DITT konto!" då fick justin nog och postade "hackerns" mobil nummer på sin egna twitter. justins 5000000 följare bombaderade nu "hackern" med sms. eftersom de va många fans från utlandet kostade de hela även för "heckern" justin kan nu vara skyldig honom över 10 000 kr. ojojoj...


close-up
de står bara vilka de är på bilderna
högst upp: chaz somers - christian beadles - ryan butler
längst ner: ryan butler - justin :)



close-up
på bilden ser ni hackern Kevin Kristopik och justins tweet där han gav ut Kevins nummer och utgav att de vara justins egna nummer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0