Visste du att?,, lista från hans bok!

Från Justins bok, så det står i ''jag form'' alltså justin som skriver lix :)

1. Jag lärde mig att spela trummor när jag var 2.

2. Jag har klaustrofobi, speciellt i en trång hiss.

3. Jag tycker Beyonce är het!

4. Min favorit godis är Big Foots, vilket är från Canada.

5. Jag älskar havet.

6. Jag reser hellre i buss eller flygplan. Jag är besatt i min buss.

7. Jag glömmer alltid bort att packa min tandborste. På varje hotell, går jag till disken och tar en ny.

8. Jag försöker besöka en galleria i varje stad under min turné.

9. Min favorit dricka finns på Tim Hortons! Dem har dem bästa blandade drinkarna.

10. Dem ända sneakers jag använder flera gånger är dem jag har på scen.

11. Jag spelar fyra instrument, alla har jag lärt mig själv att spela.

12. Jag älskar jet-skiing.

13. Jag har två Segways under turnén, som jag använder för att terrorisera min crew! Inte riktigt - jag använder bara dem för att skynda bort vid handelsplatserna. 
14. Jag är vänsterhänt (no shit sherlock! haha…)

15. Jag hade min första Tux (kavaj m.m.?) i år till Vita huset Correspondents' middag.

16. Min crew och jag har water-chugging tävlingar

17. Step Brothers är min favorit film.

18. Skateboard är min sak..

19. Min crew och jag spelar familjs brädspel natt på turné bussen varje gång vi kan.

20. Jag har en hund som heter Sammy som bor i Canada med mina far/morföräldrar.

21. Nonbrand schampo och balsam på hotell är bäst.

22. Jag tävlade basket mot Shaq.

23. Min favorit macka är tomat och mayo på Wonder Bread.

24. Jag älskar snowboarding.

25. Vi spelar basketboll backstage under mina konserter.


Kram Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0