visste du att ...

... Justin är vänsterhänt?
... Justin kan tala flytande franska?
... Hans favorit choklad är twix?
... Hans favorit nummer är nummer 6?
... Hans första kärlek avvisade honom? (oförståeligt...)
... Justins favorit tandkräm är colgate?
... JB's favorit slangord är "shawty"? (kan betyda ungefär sötnos, flickvän, attraktiv tjej, älskling)
... Justins farfar var tysk?
... Hans favorit romantik-film är A walk to remember?
... Biebs favorit märke på skor heter Supra?
... Han tycker inte om för mycke bling-bling på tjejer?
... Justin har klaustrofobi? (rädd för trånga uttrymmen som hissar)
... När Justin gifter sig vill han göra de den 14 februari, på alla hjärtans dag?
... Han kan lösa Rubix Kub på tiden under en minut?
... Justins smeknamn är Biebs, Beebs, J-Biebs, JB, Bieber och Jus?
... Han tycker om tacos?
... Han tog medsig 79 kepsar till My World Tour?

listan går att göra lång, men nu mina vänner, ska jag ta en välbehövlig och lång sovtur! hehe.

om ni kopierar listan får ni gärna länka då jag suttit och skrivit upp sånt jag visste men även letat upp viss av denna fakta :D

det här är en gammal men jätte gullig bild på Caitlin Beadles och Justin när de reste någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0