representant från bieberbeliever kommer finnas i stockholm :)

som ni kanske redan visste så kommer det att vara "world's biggest Bieber flashmob" i stockholm på söndag :) de kommer vara en hel drös beliebers som dansar till "somebody to love" på olika ställen i city. självklart kommer en av oss representera vår blogg och vara på plats :) det blir i detta fallet jag, stine. oturligt nog har jag vart väldigt lat och börjat öva på danserna riktigt först idag.. ;) men men, jag tar både svåra biten och enkla biten, för dom sitter som smort nu efter en kvälls nötande :D

ses vi där? :D

koreografi nummer 1

 

koreografi nummer 2

 

 

bieber-kram stine!

((blir dåligt med uppande i helgen. jag tränar för fullt på dansen, Nanna är på filmkväll och Hanna har väl inte mycke tid som vanligt ;D hoho! och imorogn då blir de grönan för min och Hannas del, och sedan sover ju jag kvar i stockholm över helgen. vi får hoppas på att Nanna uppar som en tok! :)

jaja, ha de så bra så hoppas jag att vi ses på söndag :D ))


Kommentarer
Postat av: kajsa

Sv: Nej, tyvärr, bor i göteborg, så blir lite svårt ;)

Men sabina kanske är där :D



Kram :)

2010-09-17 @ 23:28:24
URL: http://justinbieberdaily.blogg.se/
Postat av: kajsa

Sv: Ah, jag vet, skulle gärna varit med :D

Varsegod :D



Kram :)

2010-09-18 @ 00:02:38
URL: http://justinbieberdaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: skulle så gärna velat vara med men bor i göteborg och kan inte ta mig till Stockholm :(

2010-09-18 @ 00:10:28
URL: http://justinbiebermusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0