CSI premiär IDAG/inatt!

det vi och många andra skrivit om är ju att man kan kolla på CSI på cbs.com genom youhide.com, men de funkade inte så bra. men ta de lungt alla beliebers, jag har självklart sökt upp det och hittat detta!
http://pages.tvunetworks.com/watchTV/index.html
en hemsida där man kan kolla LIVE på 10000 tals kanaler över hela världen! :D har precis installerat de och kollar just nu på Price Is Right, som mååånga andra just nu sitter och tittar på i sina soffar i USA ;) liiite coolt va? skit bra, finns så jäkla många kanaler, nu har jag säkert 10 gånger så många kaneler på min dator än vad mamma har på sin tv ;)

så inatt, klockan 6 imorgon bitti ringer larmet och sen åker datan igång och jag tänker kolla på CSI med justin :D gör de ni med! ett hett tips!


LYCKLIG STINE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0