justin startar anti-mobbning kanmpanj

efter att justin blivit anmäld för misshandeln i fredags säg det nu att han ska tala ut för att ta avstånd ifrån mobbning.
som jag skrev igår blev justin ju jagad av ett 12årigt kill-fan på Laser The Planet Lazer Entertainment Centre i Richmond i British Columbia, och till slut blev han så less så han röt ifrån och ''slog'' till killens hand som slutade i polisanmälning.
Justin kommer nu att nu ta avstånd från homofobi genom en anti-mobbningskampanj. .
Sångarens anställda sägs dock ha försökt tysta ner händelsen, men Justin själv tycker att det var viktigare att vara öppen med vad som hänt. Han har än så läge valt att inte kommentera fredagens händelse, i måndags skrev han även till sina fans på twitter :
''tack för alla som stöttad min bok,min musik och den här händelsen, jag är glad att dela vem jag verkligen är med er''
stackars vår lilla bieber..♥

En stor bieber-kram HANNA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0