vill ni få justins uppmärksamhet? skrik inte

ja, som sagt, vill ni ha justins uppmärksamhet är bieber-tröjor, gråtande små fjortisar, skrikande tjejer, annat bieber kraffs a BIG no no.
ur teen vogue:
Justin Bieber har aviserat sina många fans att sluta skrika åt honom och prata med honom istället ... bara inte när han äter! Den 16-åriga stjärnan berättade för Teen Vogue att han menar att "inga tjejer är nervösa" och att hans fans inte ska vara rädd för att närma sig honom för en pratstund.
Bieber hävdade: "Bara prata med mig. Fråga mig hur jag mår. Presentera dig istället för att skrika," Justin! Justin! Justin! Kan jag ta en bild? "
Och kom inte fram till mig medan jag äter. Vad skulle du tycka om jag kom in i ditt hus och började ta bilder på dig när du äter? Jag hatar det. "
Eenie Meenie sångaren tillade också att han tycker att han "inte kan komma bort från sig själv" på grund av hans berömmelse. Justin, som nyligen vann över Jaden Smith i en danstävling bekände: "Det är fortfarande fantastiskt att se människor bära bieber t-shirts, men jag känner att jag inte kan komma undan från mig själv," förklarade han: "Liksom, jag går till Walmart för att bara köpa boxers och ett par strumpor, och där finns de affischer på mig överallt. Eller min låt spelas på radion, och det är liksom, "Aah! '."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0