gör allt för att bryta sig in i skådespeleri världen.

Justin verkar göra allt för att bryta sig in i skådespeleri världen,Han landade nyligen en cameo framträdande på CSI, och hans 3D-biografi / Konsert Film har blivit  upp skjuten och kommer att släppas i februari 2011.
Och han måste njuta av sina olika erfarenheter från stora och små skärmar, som han nu visar ett stort intresse för han gräver vidare i världen  dramatisk.

I en intervju i oktober's Teen Vogue, säger Bieber till sin chef, Scooter, "Jag vill vara den ledande stjärnan i en film. Kan vi få detta att hända, Scooter? På denna punkt visade Scooter att det är ett projekt redan i verk, som tillverkas av filmen
heavyweight Will Smith. Tydligen blir det bara en påhittad pjäs som kan ha vissa likheter med Justin liv. Filmen kommer troligen att starta produktionen nästa vår eller sommar. "

Bieber pratade också om hur mycket han njöt för CSI. "[CSI agerar tränare] sa att det var allt om känslor, sade han till Teen Vogue. "Hon sa:" du måste känna karaktären. Du måste vara Jason. "Men jag tror att jag skulle ha gjort det samma om jag kanaliseras mina känslor eller inte."

Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0